Tidningar billigt

Jag gillar tidningskungen, massor av prenumerationserbjudanden att välja på till billiga priser! Det allra bästa är att prenumerationerna slutar när det står att de ska sluta. Alltså, inga tillsvidareprenumerationer (är alltid svårt att hålla koll på när prenumerationen går ut)..

Just nu har de 4 nummer av ELLE för 98:-. Mycket mode för pengarna!
Dessutom har de underbara framsidor (ibland speciella framsidor enbart för prenumeranter). Jag har flera ELLE-tidningar ståendes på min tavellist, superläckert!

Jag brukar passa på att beställa prenumerationer när man får någon premie på köpet. ;) På det sättet har jag fått bland annat Sex and the City-filmen, en parfym, lite smink m.m..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback