Underbar helg!

I fredags kom T hit, och eftersom vi kände oss lite lata gick vi ner till Subway (Sveriges största!) och köpte varsin macka. Jag tog en med chicken teriyaki och honung- och senapsdressing, supergott!

Igår for vi till Alingsås och gick runt bland alla mysiga caféer ^^ Förmiddagsfika, tacobuffé och shopping. Köpte bland annat en jättefin tunika som gubben lyckades välja ut åt mig!
När vi kom hem somnade vi, och vaknade en halvtimme innan bion skulle börja (gjorde iordning oss rekordsnabbt!). Skyndade oss ner och köpte popcorn och hämtade ut biljetterna. Såg "Sommaren med Göran", riktigt bra film (för att vara svensk)! ^_^

Idag vid frukosten började vi prata om mitt toapapper, och kom på att vi skulle åka till Ullared! Ska jag vara ärlig så var det min karl som kom på idén (helt otroligt ^_^)! Nån timme senare är vi nere och slåss med alla shoppinggalna barnfamiljer. Alltid lika spännande när man kommer till kassan, blev inte jättedyrt, och jag behövde verkligen allt (!) ;P Efter att vi lämnat kassarna i bilen gick vi och åt (blev bakad potatis med kycklingröra), sen gick vi in en sväng i skobutiken och kom ut med varsitt par skor! ^_^

Så nu blir det en fattig vecka innan nästa studiebidrag kommer x_x

Men seriöst, jag behövde verkligen alltihop.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback