Städ-dag!

Idag efter skolan var jag och köpte en bunt A4-papper innan jag gick hem. Så nu kan jag skriva ut alla papper som lärarna alltid tycker man ska ha med sig på föreläsningarna..

Eftermiddagen har varvats av städning och tv-tittande. Har torkat golvet för första gången på EVIGHETER *_* Känns rent och fräscht nu :) Har även hunnit tvätta mina fönster (visserligen blev det en snabbvariant, men ändå) ^_^

Nu ska jag ta och läsa lite, sen blir det nog ett avsnitt till av Top Model!

(Skulle blivit en bild till inlägget, men tar sjukt lång tid att ladda upp idag :S)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: San

Hihi, läste att du tvättat fötterna. Och då tänkte jag; Jisses gör du det så sällan så du måste blogga om det ;). Men så lästa jag igen och insåg att du varit flitigt i städartagen :).

Hade jag inte varit tvungen att åka till Halmstad på fredag hade jag kommit förbi en sväng och inspekterat :):). Är nämligen ledig då :).



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback