Eftersom detta var en modeblogg..

..från början så är det väl inte mer än rätt att jag får berätta lite om min plötsliga shoppingorgie som inträffade idag..
Fick för mig att jag hade pengar över (för första gången på flera månader) och följde med A-L till stan när hon skulle köpa en topp.
Vet att det är livsfarligt när man tror man har pengar, men lyckades komma undan ganska billigt. Ett set underkläder för under 100-lappen. Hade tittat på det innan, men inte orkat prova. Satt perfekt!

Väl hemma skulle jag välja ut bikini, för jag hade sett en fin på Nelly. Tror ni inte det slutade med att jag beställde en bikini och två, jag upprepar - TVÅ (!!) par skor. Jag är för hemsk.
Men, men. Nudlar är ju gott.. Och det är alltid trevligt att stanna hemma ett par lördagar i månaden..

Nä, men skämt åsido, detta var jag värd! Har varit en lite halvt tuff period nu, men känns som det börjar ordna upp sig, så då måste man fira litegrann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback