Ny jacka

Igår följde jag med Sandra på shoppingtur i Borås.. Meningen var att jag inte skulle köpa något, men lyckades ändå komma hem med en kofta och en vårjacka.
Nu funderar jag på att lämna tillbaka jackan, men vi får se..

Har börjat komma igång med träningen igen.. Var på ett medel/puls-pass igår, och alldeles strax ska jag iväg på ett lunch-pass på 45 minuter. :)
Tänkte försöka träna varje dag denna veckan (i alla fall fram till lördag), och om jag klarar det får jag behålla jackan :) Låter väl som en bra deal? Hehe

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en toppendeal ;) Kämpa för jackan nu! hehe

Postat av: Nillis

Haha du e för härlig!! Lycka till med tränandet och tänk på jackan när du sliter;) kram kram

2009-03-03 @ 16:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback