Oj oj oj..

Hej hopps!
Det var skoj på Sigges igår, har varit roligare gånger iof, men helt okej. :P
Kvällens besvikelse var nog att Björn inte spelade Gunilla-låten. :/ Men jag överlevde ju ändå. Hehe

Nu ska jag bara fixa lite smågrejer, sen ska jag gå hem till min fina lägenhet. Fick skjuts hit idag, och tog med blommor. Så nu är det jättefint i rummet :) Sen har jag fått in hyllor i mina skåp, så allt behöver inte vara i en enda röra längre. ;) Sen har jag fått med mig lite varmare kläder, så jag slipper frysa (det blev typ vinter i Borås förra veckan :S)

Nu ska jag bara vänta å se.. :)

Kramar på er allihopa, hoppas ni har haft en lika bra helg som jag :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad i hela friden är det vi ska vänta på att se?

Blir ju nyfiken jue!



Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback