Hela livet blev en helg

Intensiv dag igår. ;) När jag kom hem från skolan vid halv tre och var så hungrig att jag höll på att avlida så funkade det inte att komma in genom porten. Har hört ryckten via Hillevi att om solen ligger på så funkar det inte att komma in med kod, utan man måste ha nyckel..

Så jag fick sätta mig på en stenmur på baksidan och vänta till solens styrka hade avtagit litegrann så jag kunde komma in..


Sen blev det pulvermos och fiskpinnar ^_^


Var och tränade igår kväll med. Ki-jympa blev det. Galet jobbigt. Har fortfarande svårt att lyfta armarna.. Hehe

Efter det passet for jag hem och gjorde mig iordning innan ekonomi-grabbarna kom förbi på lite förfest. :) Vi var dock lite sega på att komma iväg, så vi hamnade i världens längsta kö och bestämde oss för att gå tillbaka till mig å kolla på film :) Just My Luck, för andra gången denna veckan. ;) Vi försökte först kolla på X-men-filmen jag fick i veckan, men den var lite för komplicerad just då. ;)

Vaknade vid nio idag efter sex timmars sömn, och börjar känna mig lite trött och seg nu.. Får bli en lugn hemmakväll ikväll..


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback