Helgen

Mycket har hunnits med denna helgen. Men får sammanfatta det litegrann.. :P

I torsdags var det lite kalas-planering i Värnamo, å i fredags var det först begravning och sen en liten tur till San för att sjunga lite vackert för henne. :) Sen drog jag, Hannah, Justine och Bec till en sten vid en sjö i en skog för att grilla.
Det gick halvdåligt eftersom vi inte hade något galler, men vi löste det med lite pinnar från skogen.. :P

I lördagskväll var det lite släktmiddag och sen var jag å Bec en sväng på logen och träffade Hannah och en pojke med fina skor. Sen körde vi hem en allergisk Tarzan och en liftare vi hittade på vägen. ;)

Idag har jag mest solat och slappat.. Å ikväll åkte jag å Bec i hennes racerbil till Borås. Har varit nere på stan å ätit å tagit lite kort, å nu sitter vi och är osociala vid varsin dator. ;)


Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Postat av: pauline

jag har varit med och cyklat en tandemcykel från göteborg till lund.

det var galet.

Postat av: Bec

Ja ha tydligen varit med dig hela tiden

2008-05-12 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback