Friday I'm in love

Sådär ja.. Lite uppdatering på sin plats kanske. :P
Igår var
Julia här och förgyllde min tillvaro (och hjälpte till att göra chokladbollar).. :) Kollade på Charlotte å alla andra silverklädda schlagermänniskor..
Idag gick vi till Hulta och plockade värsta blombuketten på vägen som vi sedan gav till A-L. Lite organisationsflum med Sandra innan jag blev väldigt sugen på glass och vi blev tvugna att gå ner till McD och köpa McFlurrys. Efter det hamnade vi på HMs fyndshop där jag hittade en rosa topp-sak med blixtlås bak. Finfint. :)
Sen var det till å trängas med massa folk på Sagaforms utförsäljning. Köpte salladsbestick för 10:- så det blev ganska billigt. :) Funderar nästan på att åka dit en sväng imån om jag hinner å köpa en vinkaraff jag blev lite kär i.. Vet inte riktigt vad jag ska ha den till eftersom jag inte gillar vin, men man kan ju alltid ge bort den annars. :)

Nu har jag skrivit ovanligt mycket, men dessvärre har jag ingen fin bild som kan illustrera det hela, så därför får ni se Charlotte och hennes frisör.. Alltid nått ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback