Att göra..

Måste nog skriva upp allt jag måste hinna med idag så jag inte glömmer nått..

  • Tvätta klart
  • Öva inför seminariet imån
  • Kontera lunchrestaurangen (skoluppgift)
  • Bränna ut lite grejer på DVD
  • Göra redovisningsuppgifter
  • Skicka ett personligt brev till Carina
  • Städa lägenheten och hitta källan till vad det nu kan vara som luktar så illa
  • Hemligt projekt
  • Läsa organisationsmetaforer
  • Kolla på One Tree Hill
  • Packa ner allt från hyllorna som ska tas ner imån
  • Göra chokladbollar
  • Defragmentera hårddisken
Jaja, får la se om jag får nått gjort..
Nu ska jag ner till tvättstugan.

Ciao!

---

Edit: Har fastnat lite på det personliga brevet. Det är jättesvårt att skriva ett seriöst brev utan smilisar. :S

Kommentarer
Postat av: julia

svar: åå tack vad glad jag blir:)

Lycka till me din fixardag.
/Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback