Ondagar = tv-kväll!

Först ut är Christine klockan 19.00 på femman, och följs av Vänner en halvtimme senare på samma kanal.
Precis efter Vänner börjar Roomservice, och i kvällens avsnitt ska de göra om hos Marie Picasso. :)

Efter det måste man byta till kanal 1 så man får se tv-stjärnan, svts näst bästa program.. :) När det är slut får man inte byta kanal, för då kommer svt BÄSTA tv-program. :D Dubbat!

Wihoo!

Detta betyder att jag har ungefär en timme på mig att skriva på polyester-rapporten.. Får snabba på lite. :)

Ciao!

image169

Midsommar 2007. Det var skoj :)

Kommentarer
Postat av: pauline

men alltså. onsdagar är ju så mycket mer än det. Fråga Olle. Och efter det - GIRLS OF THE PLAYBOY MANSION.

Det är kvalitetsteve, det.

Postat av: Nilla

Åh nä jag vet vi åker på din 20 års dag:S men vi får fira de bigtime later this summer.. Och inget kommer klå midsommar 2007!! Det va faktiskt bästa sommaren nånsin.. Men jag vet ni klarar er.. Ska du och Sandra iväg??? Kram

2008-03-05 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback