Jag vet att ni vill veta.. :P

Efter en påtryckning så kommer en liten sammanfattning om helgen. De smaskigaste detaljerna sparar jag till fikat imorgon. :P

Åkte med både tåg och buss för att komma hem i torsdags, hälsade på mormor en snabbis innan jag åkte hem också.. Sen var jag astrött, gick och la mig tidigt, sov elva timmar och slappade hela fredagen typ..
Förutom att jag var ute och tränade back-intervaller (eller vad det heter..) vilket jag fått känna hela helgen.. :P
Sent på eftermiddagen tog jag bilen till J, var å handlade lite mat å åkte hem till honom och kollade på Let's Dance och två filmer..

I lördags, efter att ha sovit sex timmar, smsade jag lite med Bec och kom fram till att vi skulle bada bastu, å sen åka till urmakaren med min klocka som varit trasig sen i somras. Efter att det var avklarat (och vi jämfört två olika vägar, den ena var 1 km kortare. :P) åkte jag hem och sov i drygt två timmar för att åka på förförfest hos Bec. :)

Upplockade av världens bästa Hannah, kör till Gvd och möter upp Chresti å Lina för att åka vidare hem till J där vi kollar på Sista Chansen, träffar massa nytt folk och tvingar alla att lyssna på Fall Out Boy (vilket går halvbra..).
image172Nej, man får inte se bilden större.. ;)

Själva parken var skoj. Jag och Bec hävde i oss två stycken Xide Spring var.. Melonsmak. Hur god som helst. :)
Sen blev det mycket dans, innan jag lyckades med kvällen största bedrift: Fick tre korv med bröd och betalade bara för två. :P

Svårt att somna när jag väl kom hem, å vaknade halv åtta efter fyra timmars sömn. Så nu är jag lite trött..

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Nilla

låter som en toppenhelg... Vem e J??? hehe kram

2008-03-11 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback