Dirty little secret

Nu har äntligen tangentbordet laddats färdigt så jag kan uppdatera. :P

Nu ska jag berätta lite om den bästa helgen på länge (kanske dumt att påstå då förra helgen, aka midsommarhelgen, också var kanon. Men det hör inte till saken ;P).
Kan ju börja med att skryta (?) om att jag fortfarande inte lämnat Smålandsstenar utan befunnit mig på hemmaplan hela helgen ;)

I fredags efter jobbet var jag jätterastlös så jag sprang Annika-rundan på 12 minuter (ska försöka komma ner till under 10 innan sommaren är slut), sen duschade jag och åkte hem till M och lagade ris i en evighet och kollade på film till halv tre.. I slutet var jag så trött att jag somnade på soffan.. "Du vet att du har sovit i 20 minuter". Det förklarade varför filmen helt plötsligt hade bytts ut till ett avsnitt av Dharma och Greg. ;P

På vägen hem såg jag en grävling som hoppade över vägen (jag tyckte också det var konstigt..) och jag fick tvärnita för att inte köra in i den..

I lördags vaknade jag vid elva av att Justine ringde och väckte mig. Jag trodde jag varit smart och stängt av ljudet på mobilen för en gångs skull, så jag skulle kunna sova hur länge som helst. Men jag hade glömt att jag hade en vanlig telefon inne på mitt rum, å självklart är Justine så smart att hon ringer hem istället. ;)

Vid tre på eftermiddagen kom San. Vi snackade, sydde om klänningar och gjorde en halvt misslyckad kladdkaka ;P Gjorde lite kyckling med ris (som denna gången inte tog en evighet att koka), sen åkte vi ner till stationen där vi mötte upp Pillis, Justine och Andreas innan vi åkte hem till Bec och överraskade henne. :)
Sjöng "ja må hon leva" och blev bjudna på jordgubbstårta :) Satt å pratade till halv elva innan alla åkte vidare, jag hem till M, där jag denna gången lyckades hålla mig vaken ända till efter fyra ;)
Vägen hem var västa safarit, såg en älg och en räv. Det ni!

Igår var en väldigt ohändelserik dag. Bec och Fredrik kom över å åt lite kladdkaka, och jag hade ont i halsen och städade mitt rum.
Bytte till en matta jag hittade i garderoben under trappen. Blev kalasfint. :)

Allt för denna gången, nu måste jag skynda mig. Börjar jobba om en halvtimme.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback