Tillskärarakademins visning i Göteborg

Tillskärar akademin i göteborg
Idag var jag på Kunskap & Framtid mässan i Göteborg, där olika universitet och högskolor fick visa vad de hade att erbjuda. De hade även en liten scen där det var modevisning, och jag hann precis se det sista av Tillskärarakademins visning. Några kreationer ser ni åvan.
Jag märkte att jag hade missat en massa snyggt när alla modellerna gick förbi en sista sväng på slutet. Bland annat en superfin svart klänning och en cool blå-rutig kjol.
De har visning imorgon också klockan 10 och 14, och på lördag klockan 14.
Foto: Fun.

Kommentarer
Postat av: Idasan

Å den visningen har jag också gått och sytt till... kommer ihåg hur nervös man var!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback