Garderoben

Garderoben1
Detta är då vad jag sysslade med förra veckan.. Det rosa kletet är tapetlim. Tyvärr var det inte rosa när det hade torkat. :(

Vi har satt upp nya väggar, flyttat en dörr, spacklat, putsat och tapetserat. Sen hjälpte jag pappa att lägga nytt golv.

I helgen fick jag äntligen hänga in mina kläder. Så nu ska jag ha världens bästa ordning. (Håller kanske ett par veckor, men ändå ;P)

Och ja, det är alla mina jeans på nedersta bilden. Varifrån kommer alla? :S
Måste nog rensa lite bland grejerna också ;) Men det tar vi efter jul.

Men erkänn att det blev kalasfint. Är hur nöjd som helst :)
Nu kommer jag aldrig att flytta hemifrån ;)
Garderoben2
Foto: Fun.

Kommentarer
Postat av: sara

Du borde ha en spegel längst in i garderoben med en spottlight ovanför. Det ser så tomt ut, och en spegel är ju ett måste i en garderob!

2006-12-19 @ 18:14:59
Postat av: pauline

jäklar va snyggt det blev! ska komma och inspektera i dagarna ;)

Postat av: FashionFun

sara: Det ska komma upp en spegel där så småningom. Ska bara hitta en snygg först.

Pauline: Yes, det är asfräckt. Gissa var lysknappen sitter`? ;P

2006-12-19 @ 20:20:30
URL: http://fashionfun.blogg.se/
Postat av: pauline

nä, jag vet inte, tell me?

2006-12-19 @ 22:03:27
URL: http://femtielva.blogspot.com
Postat av: nina

ÅÅÅÅHHH!!!!!! sjukt avis på dig nu! ja vill oxå ha så mycket kläder, sån ordning o så fint! som d e nu ligger kläderna på helt olika ställen i lägenheten så man får springa som en idiot mellan alla olika ställena :P bra där lixom..:D

2006-12-21 @ 23:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback