Sommarskor

 

Fastän snön vräker ner utanför (idag har det både snöat, regnat och haglat på mig) så är jag sjukt sugen på nya vår/sommarskor. Har kikat lite på de från Bianco, men de är lite för dyra för min plånbok.. Men idag såg jag att Nelly hade köpt in ett par liknande för en mer rimlig summa :)
Hittade dessutom ett par svarta i en annan modell som jag blev lite kär i.. Å tänk, nu kan jag ju köpa två par och inte ens vara i närheten av vad de på Bianco kostar ;)

Tog med sandalerna från Surface 2 Air också, men de är ännu dyrare än Biancoskorna, men de är så fina... Dessutom har jag för mig att de kom förra året, så inte säkert att de går att få tag på i den färgen i år.


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

svHallå! :D Ja dom är CSN-godkända! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback