e.l.f. recensioner del 4

Eyebrow kit

Detta kittet till ögonbrynen är kanonbra, den mörkare har jag inte använt så mycket, men den ljusare är perfekt i färgen. Borsten man får med är inget vidare (varför är det alltid så?). Men jag använder en annan snedställd pensel till settet..

 

 

Hypershine lip gloss

Läppglans.. Inte så mycket mer att säga. Har knappt använt det, men är helt okej :)

 

 

Plumping lip glaze

Ett läppglans med förstorande effekt. Häftigt när det kittlar i läpparna :P Har hört av andra att det fungerar, men man får passa sig så man inte överdoserar ;) Bra att man kan välja om man vill använda färgen också eller bara ha glanset.

 

Nail Polish

Har testat fyra nagellack, men jag tycker det är svårt att få ett snyggt resultat, kanske för att de är så pass tunna att man får lägga flera lager.. Dessvärre hinner jag ju förstöra lacket innan det torkat.. :/



Alla produkter hittar ni hos
http://www.eyeslipsface.co.uk/
De fraktar till Sverige för 48 kr, och det är ingen tull eller något extra. Leveransen tar upp till två veckor, men det är det värt att vänta på :)

Går man med i deras Facebook-grupp kan man ta del av lite olika koder som bland annat kan ge fri frakt eller extra produkter på köpet :) Just nu är det en rabattkod ute som ger en fri palett med 100 ögonskuggor i ifall man handlar för över 18 pund. Inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback