Valentino!

image125
Läste att Valentino hade ökat sin omsättning förra året, så jag tänkte ära dem med ett litet kollage. :)
Över: Lite studentklädes inspiration.. Så fort jag ser nått vitt klädesplagg börjar jag fundera på om man kan ha det på studenten.. Det börjar närma sig nu. :)

Under: Endel andra snygga kläder från Valentino. Antagligen ingenting man har råd med, men man kan ju i alla fall bli inspirerad.
Gillar speciellt kombinationen på bilden i vänstra hörnet, ser så härligt somrigt ut med blusen och den bippiga kjolen, och knyt-skärpet är verkligen pricken över i:et. Så snyggt!
Andra grejen jag föll för var den gul-rutiga kappan. Kanske inte i det mönstret, men en likadan i nån annan färg (kanske ljusrosa) hade mer än gärna fått flytta in i min garderob :)
image127
Bilder: Style.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback