Visuell kommunikation

Håller på med min video-distans-kurs i VisKom på HLK i Jönköping ikväll..
Sitter och experimenterar med kamerans inställningar. Blir inte jättevariation i bländaren och ISO, eftersom det är väldigt dåligt ljus så här sent. Hej glödlampa!

Har lagt ett lager color balance över, med en blå/lila-ton för att det inte skulle bli så gult ljus


De två ljusa bilderna är tagna med slutartid på mellan 10 och 15 sekunder.

 

Vinklarna som fotona är tagna ur blev lite konstiga eftersom jag var tvungen att lägga kameran ner.. Kan inte hålla den stilla så länge ^_^

 

Det ni ser på de övre bilderna är mitt kreativa kaos på mitt köksbord. Håller på med ett syprojekt som nog aldrig blir färdigt, hehe.. Den nedre bilden är min hjärtan på tråd som jag fick från jobbet förra sommaren. Still going strong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback