Ny vecka

Ny vecka och nya tag :)
Denna veckan är ganska fullknökad med föreläsningar, en tenta och lite jobb. Men som tur är kommer älskade T hit imorgon och förgyller tillvaron för mig ^_^

Dagen har bestått av två föreläsningar, varav den ena var riktigt intressant. En produkt- och mönsterdesigner som berättade om sitt arbete och sitt företag. Åh va jag längtar tills jag får börja jobba på riktigt :)
Sommarjobbet är i alla fall fixat, det blir banken en sommar till. Får bara hoppas att det blir nån ny arbetsuppgift så att jag får utveckas lite :)

Efter skolan var det bara att gå hem (med trevligt sällskap i luren av Bec). Fortsatte plugga. Har till och med gjort "läxan" tills på torsdag ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback