Intensiv vecka..

Igår åkte en stor del av klassen till Lager 157 för lite "studier" a.k.a shopping ;)
Fick med mig rätt mycket grejer hem, för i stort sett inga pengar alls! Sånt gillar vi!
Blev kalastrött av allt spring i affärer, så jag somnade på soffan framför TVn. Vaknade upp en kvart innan passet på Friskis började. Slängde mig på cykeln och hann i tid :)

Idag har det varit skola hela dagen, med en härlig paus hos Sandra mitt i. Eftersom hon fyller år idag bjöd hon på äppelpaj med glass. Hur god som helst! Slår till och med mammas äppelpaj ;)
Hem å ladda på med lite corn flakes, och sen iväg till träningen igen. Än så länge går det bra, men börjar bli lite trött i kroppen.. Hehe

Nu är jag kalastrött. Man sover väldigt gött när man tränar litegrann ^_^

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback