Sicket flyt jag har..

Lyckades få tvättid redan i eftermiddag. :) Nu är min dag gjord. Hehe

Håller dessutom på att ladda ner Madagascar 2, så kvällen kommer inte bli helt fy skam den heller. Å vi får inte glömma Let's Dance (som jag hade tröttnat på för länge sen om det inte vore för kläderna). Men pojken min vill ju så gärna heja på Magnus Samuelsson, så det går ju inte att missa :P

Funderar lite på vad man ska laga för gott ikväll. Kanske lax? Det var längesen (om man bortser från några bitar på sushin igår)..

Ledig hela dagen idag, så lär bli ett par inlägg. (Nu när jag sagt det så kommer jag inte undan. Måste bli bättring på uppdateringsfronten..) :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Madagaskar 2 är bra :) och nedladdning är olagligt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback