Text..

Jäkla va text det blev ikväll i bloggen. ;) Så här mycket text har det nog inte varit sammanlagt under hela det senaste året, haha!
Är väldans foto-sugen, men kameran är hem-hemma och vilar upp sig (inte för att det behövdes, så lite som jag använt den senaste månaden, men ändå..).
I helgen däremot, då blir det fotande så det ryker om det ;) På lördag är det ju maskerad! (Måste fixa klart min klädsel bara.. Hm, just nu funderar jag på att ändra mig helt och klä ut mig till nått annat, men får se hur det blir.) Å så har jag fått ett fotouppdrag, som förhoppningsvis kommer hänga på en vägg i Gislaved om det blir en bra bild. Håll tummarna för mig på lördag, för då ska vi ut i skogen å leta motiv :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback