Suck..

Just nu känns helgen extremt långt borta.. Dessutom är jag ledig tisdag och onsdag och vet knappt vad jag ska fördriva tiden med.. Ett alternativ jag seriöst funderar över är att lära mig baka bröd.. Får se om jag orkar ta tag i det och om jag hittar ett vettigt recept. ;)

I eftermiddags hade vi besök av Drivhuset på vår föreläsning i design management. Vi fick göra lite olika uppgifter i "starta eget"-anda. Som första uppgift skulle vi skriva upp 100 saker vi älskar/gillar. Både saker, människor och intressen. Det var ganska intressant att se i vilken ordning man skrivit dem, även om det inte hade någon betydelse.. För mig kom choklad på första plats, tätt följt av mamma och pappa. ;) Runt 50 började det gå lite långsammare så då fick jag tänka till ordentligt vilket resulterade i lite udda saker som melodifestivalen, cider, sjunga i bilen och Parken (Sigges Loge kom redan på 10:e plats, strax efter Japan, kyckling och pojkvännen). Kom faktiskt inte på mer än 76 saker, men vi fick fylla i fler allt eftersom, så får nog sätta mig ner med listan ikväll och tänka till lite. :P Det var ganska skoj att göra en sån lista, så alla ni som känner er manade, sätt igång! :P (Kan tänka mig att detta kan vara ett kul tidsfördriv för lärarstudenter från Växjö ;P)










Kommentarer
Postat av: Växjö =)

Haha, lärarkandidaten har redan satt igång, dessutom är det ju roligare än plugg... =D!

2009-02-18 @ 08:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback