Dagens inspiration. #2

När jag blir stor vill jag bo i ett stort hus..



Där ska jag ha ett pyssel/sy-rum där jag kan vara kreativ när jag känner för det..



Å så ska jag ha ett hörnskåp med massa fina glas i..



Å nästan allt ska vara vitt.. (eller ljusblått.. Å lite rosa ^_^)



Jag ska samla på fint porslin och min disktrasa ska alltid vara fräsch..



Och om jag blir sugen på att göra muffins ska jag alltid ha ingredienser hemma..

Plus att det alltid ska finnas potatis och lök hemma, och så ska jag ha en kryddträdgård å små söta dukar på alla bord ^_^

Bilder från bland annat
UnderbaraClara och Ljuvligt Hemma

Kommentarer
Postat av: "Den däringa" Hannah ;)

Du har en så härlig stil du! Muffins sa du, jag lova det glömmer jag inte ;)! Kramisar

2009-04-02 @ 00:12:29
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

underbara inredningsbilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback