Tisdag

Idag har jag varit ute å gått en massa. Främst för att jag glömde ta med låneböckerna som skulle tillbaka till biblioteket när jag gick dit första gången, så var tvungen att gå hit igen för att lämna dem.. Jaja, man kan inte hålla reda på allt. :P

Dessutom har jag varit i knalleland å fingrat lite på en mobil som jag vill ska bli min, å så köpte jag snapsglas i plast och en hårfön (nu blir håret stoooort igen ^^). Sen var jag hemma en sväng och lärde mig en massa engelska glosor vi måste kunna till textilkursen vi läser nu. Typ wet processeing, sodium hydroxide och flourcent optical whiternes. (fråga mig inte vad de betyder) ;P

Sen flög jag iväg till coop och handlade massa nyttigheter, hem å gjorde en superstark chai-latte (bränner fortfarande på tungan) och nu hamnade jag vid datorn en stund. ^_^


Massa information om mitt tråkiga liv. Hihi

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback