Han vill faktiskt inte ha dig..

Fick låna en bok av Chresti för några veckor sen.. Den hette Dumpa honom! Han vill faktiskt inte ha dig.
Läste bara lite i början, för det kändes som att hela boken gick ut på att om han inte hängde efter en som en liten igel så var han inte intresserad..

Nu börjar jag fundera på hur mycket sanning det kan ligga i det.. Man kanske ska lägga ner få fort man märker att det inte kommer leda nånstans på en gång. Eller så kan man hänga kvar och fortsätta hoppas, jag menar, ibland tar det ju lite tid för endel att komma fram till vad de egentligen vill ;) Hur vet man att någon är intresserad på riktigt?

Detta blev jätteflummigt. Egentligen skulle jag bara skriva att den där boken kommer som film under 2009, och det är rätt många kändisar med i den.. :)

Läs mer här.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi, det stämmer nog. Han måste hänga som en svans efter dig, det är det enda du är värd ;)

Krams

Postat av: Nilla

Herregud ska den gudomliga boken bli en film???? Jag är i exstas här.. DE va i stort sätt de enda positiva jag har hört denna veckan, dvs så trist e mitt liv just nu... PUST OCH STÖN!! Trevligt att diskutera grabbsen med dig, och kom ihåg att rapportera med tanke på hur dött mitt kärleksliv e;) KRAM KRAM så ses vi snart!

2008-09-30 @ 21:40:43
URL: http://handbollstokan.webblogg.se/
Postat av: Bibbii

Gillar din blogg! Ha en bra dag! :)

2009-05-10 @ 13:51:33
URL: http://bibbiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback