Hmm..

Det gick inte så bra med pluggandet igår. Fick inte överdrivet mycket gjort och just nu känns det rättså hopplöst.. Kan typ ingenting..

..och vad gör man då? Jo, man cyklar till knalleland i regnet för att köpa skor.. ;)
Förstörde dock mitt paraply på vägen.. Inte så bra.. När ska man lära sig att det inte går att cykla med paraply?

Hade dessutom förberett massa fina bilder som jag tänkte lägga upp här, men så glömde jag usb-minnet (med bilderna) hemma.. Suck.

Nu väntar jag på Julia, ska se om hon har nån bra inlärningsmetod att dela med sig av. Typ 'så lär du dig 400 sidor information på en kvart', eller 'färg och beredning for dummies'.. Suck, suck, suck..

Men kvällen igår var perfekt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback