Fredag

Haft handledarmöte inför en redovisning på onsdag.. Vet inte om vi blev mycket klokare, men läraren kommer förhoppningsvis bli nöjd :P

Nu är det snart helg, men den kommer antagligen bara bestå av pluggande (främst finansiell planering.. Suck). Har dessutom tvättid i eftermiddag (vilket sannerligen är på tiden.. hehe).

Hade gärna hittat på nått skoj i helgen, typ ut å dansa lite, men jag får nog vänta tills efter tentorna med det.. men då blir det fullt ös! (Varför har jag gått med på att ha en tenta på fredagen och en på måndagen efter. :S Snacka om att förstöra en hel helg..)

Väldigt osammanhängande och deprimerande text idag, men jag skyller på att jag är hungrig. Nu ska jag snart hem å ta kort på min sjal (till redovisningen), sen är det bara att ta itu med den där satans tvätten.. :S

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia

Å jag hade velat vara i Borås och dansa med dig i helgen... Eller iaf filosoferat kring en och annan leasingbetalning tillsammans. Bråkade dessutom med Mikael innan. Suck... Vi får försöka utnyttja tiden vi har tråkigt ordentligt, jag har börjat med att äta baddare från kexfabriken i Kungälv, mammor du vet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback