Jul?

Sådär, då var alla dagens måsten avklarade.. Skönt.
Rubriken syftar till att alla pratar om julen HELA TIDEN! Jag hinner inte med allt som ska göras innan jul. Ni stressar mig! :O (Hehe, så farligt är det kanske inte, men ändå). Åt säsongens första lussekatt och pepparkakor idag (tack Julia å Sandra :))

Nu ska jag hem och städa (om mamma å pappa råkar titta in i lägenheten imån..!), sen blir det Bonde söker fru :) Å så får vi se om Sandra hör av sig och vill bli klippt ^_^ BTW så har hon börjat blogga igen,
titta in! Den är så vacker ;)

Imån blir det först jobb några timmar, sen Göteborg med päronen för att hämta upp min kära bror och sen Ullared på vägen hem :) (Brukar bli fasligt dyrt varje gång jag ska in där bara, men får springa igenom å bara plocka åt mig det jag verkligen behöver!)

Nu blir det hemgång och lite telefonprat. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hannah

O, ja lussekatter är inte helt fel =), åt min första idag med ;)! Ja, vi kan ju höras, men då vet jag hur landet ligger! Lycka till med skolarbetet, men snart tar vi helg =D!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback