You Talk

Helgen är över och jag har fått otroligt lite uträttat..

ESC och pizza hos Julia i lördags. :) Men vi var nog lite trötta båda två, speciellt J ;)
Synd att Sverige bara blir sämre och sämre för varje år.. Läste nått om att Europa är trötta på våra schlagerlåtar.. Vi måste nog förnya oss lite.. Jaja..

Igår kollade jag på massa Grey's Anatomy avsnitt och var ute å gick i skogen (om man nu får kalla det skog. hehe). Städade lägenheten och polerade golvet.. Dessvärre har jag upptäckt att ett element läcker.. :O Vad gör man åt det?
Egenligen inte mitt problem då jag flyttar ut på fredag (wihoo!) men ändå..

Nu är det mindre än två veckor kvar tills jag fyller 20. :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Okej inte så bra host-skills att somna när man har en gäst...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback