Mystisk klocka..

Hmm.. Jag har länge försökt komma på systemet bakom min klocka (eller, ja mammas är det iof.. Lånar den på obestämd tid).
Den går lite för fort hela tiden, så man måste vrida tillbaka den lite då och då.
Ganska smidigt egentligen, för jag kommer sällan för sent, men när man stessar järnet för att sedan upptäcka att man är 10 minuter för tidig är inte så kul..

Men nu tror jag nästan att jag kommit på varför den snabbar sig mer ibland och ibland ingenting..
När jag verkligen gör nått vettigt, som sitter på föreläsning eller skriver på min rapport (som jag faktiskt gjort idag) så går den lite fortare än om jag bara ligger hemma och slappar..

Japp, så måste det vara.. Idag på morgonen gick den bara 2 minuter för fort, å nyss när jag kollade hade det utökat till 10 minuter. :O

Kram på er!

image168

Bilden som Bec tog på Rix-FM i somras och mms:ade in till deras hemsida.. Haha :P

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

Postat av: Sandra

Okej, man är ju görhet på denna bilden. Tur att du snyggar upp den lite. Haha

2008-03-06 @ 10:41:42
URL: http://saandraa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback