Sorry..

..for the lack of uppdatering.. Men har haft fullt upp hela helgen typ.

Igår var helt galen. Sov visserligen till halv tio då jag efter att ha fått tre sms var så nyfiken att jag var tvungen att gå upp och kolla mobilen.
Sen började vi planera dagen. Skjutsar skulle fixas, förförfester skulle planeras, karnELEValer skulle besökas och presentkort skulle photoshoppas.

Allt gick väldigt bra, även om allt blev försenat hela tiden (inte mitt fel, även om Bec skyllde på mig. :P).
Efter en kanon förförfest hos Sans Jocke drog vi till Chresti å Linas kalas :) Jag (och San till viss del) vann tipspromenaden med frågor som "Vilken raggningsreplik har Christine och Lina inte använt".
Sen hamnade vi på hotellet där det inte var så jätteröjigt, så vi gick till tältet utanför Parken istället. :) Där var det mer ös. Dansade till klockan ett, sen lite häng med trevliga människor innan skjutsen gick hemåt nån timme senare. :)

Har dessvärre inga bilder, eftersom jag helt glömde kameran igår. Men vet att San tog några. (Skicka till mig!) :P


That's all.. Nu MÅSTE jag ta tag i pluggandet. Suck.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bec

Men ja stressade ju så, sen fick ja ju vänta över en timme innan de började :'(

2008-06-01 @ 14:06:25
Postat av: Fun

Haha, fortfarande inte mitt fel.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback