Ojoj..

Visste inte att endel levde för att läsa min blogg på sina lunchraster ;P
Ska bättra mig och skriva lite oftare här. Hehe


Idag har det dock inte hänt så jättemycket. Hade öppet till klockan sex idag, så det var fullt upp hela tiden. Sprang dessutom runt i mina nya skor som jag fyndade på Klacken igår. Höll på att stå på näsan ett flertal gånger :P

Å nu slog det mig att jag inte lämnat Smålandsstenar på hela veckan. Å jag har varit på Konsum två gånger och Klacken tre. Oh shit. Jag kommer bli som en av de gamla tanterna som bara går till banken, posten och apoteket hela dagarna och aldrig gör nått kul..

Jaja.
Fina sms får jag iaf. :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Då får du starta symöten så du har något att se fram emot och så du kan skvallra om allt du har sett på banken och apoteket, och antagligen säga hur förfärligt det är att apoteket ska börja sälja leksaker:P, eller klaga på högljudda unger, det låter väl roligt fun? haha

Hoppas allt är bra med dig

Postat av: Sandra

Och alla dom fina sms:en komme från mig. ;). Snacka om att vara uppskattad :)

2008-06-27 @ 08:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback