I'm good, I'm gone

Kom ju på att jag hade en uppgift kvar i skolan som skulle vara inlämnad före midsommar.. Det är ju ganska så snart, så jag fick sätta igång med den idag på morgonen. :/

Jaja, imorgon är det i alla fall midsommarafton :) Den bästa dagen på hela året nästan. Hoppas bara det blir fint väder :)


Igår var jag i Ullared med Justine och Hannah. Extremt lite folk, men vi handlade inte så mycket. Den mesta shoppingen var på Netonnet, där vi köpte sammanlagt åtta (!) engångsgrillar. Han i kassan tyckte nog det var lite underligt :P
På väg hem från Ullared stannade vi hos H och fikade, sen fick vi stressa hem för att hinna kolla på fotbollen. M kom förbi och såg Sverige förlora. Sen kollade vi på de två sista avsnitten av Sex and the City som gick på trean. Han tyckte nog det var lite väl tjejigt ;)

Nä, nu ska jag återgå till min uppgift.

Kram och glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback