Fyllde 20 igår :)



Premiär på systemet igår då. :P Chockade nog Bec genom att åka dit strax efter 10 på förmiddagen, men hade ändå skjuts då så det fick bli en tidig vända. :P

Ursäkta att jag inte har uppdaterat nånting de senaste dagarna, men det har varit fullt upp typ..
I torsdags var vi nio tjejer som hade grillkväll här innan vi drog till Sigges och dansade :) För mig blev det premiär (för i år) på buggolvet. Bättre sent än aldig :P

I fredags åkte jag ner till Halmstad för att umgås med folk och slappa lite.. Å igår shoppades det litegrann och sen åkte vi hem och hade kalas på kvällen. :)

Kommentarer
Postat av: Bec

haha... Du måste vändt på bilden :S

Lycka till idag på jobbet...

2008-06-09 @ 13:22:16
Postat av: Fun

Bec: ja, jag råkade skriva texten lite fel.. Så jag vände bilden istället.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback