Cute is what we aim for

Sådär, då var midsommar över för detta året..

Å jag orkar inte skriva nånting. Men det var hur trevligt som helst iaf. :) Återkommer när skriv-suget infaller igen.. :P

Men vet ni!? Jag har fått en jobbmail. Så jäkla grymt :P
förnamnet.efternamnet snabela swedbank punkt se. Nu fattas bara egen telefonlinje och eget kontor. Å post-it lappar med mitt namn på. :P

I söndags var jag och M ute å fiskade. Jag fick ingenting på kroken, men han lyckades iaf dra upp en sten. Inte illa ;)


Adios!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hur kan man fiska upp en sten`???

Postat av: Sandra

Jag har eget kontor och egen telefonlinje ;)

2008-06-25 @ 09:41:21
Postat av: Fanny

Pernilla: Jag har faktiskt ingen aning. :P Tyckte det var lite imponerande faktiskt.. Hehe



San: I'm impressed :P

2008-06-25 @ 21:33:48
URL: http://fashionfun.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, eller hur ;)

2008-06-26 @ 10:59:29
Postat av: Sandra

Förresten, inser du att din blogg är det enda roliga jag har på min lunch och så suger du verkligen på att uppdatera. SKÄRPNING! ;)

2008-06-26 @ 15:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback