Sunday evening..

Sitter i skolans datorsal (igen) och väntar på att resten av mina trogna gruppmedlemmar ska dyka upp..
Idag ska vi skriva en opposition på ett arbete en annan grupp knåpat ihop, ska bli spännande att se om vi hittar nått positivt att säga om det. ;)
En rolig grej bara: Jag blev superförvirrad över deras ibid i varenda fotnot. "Vad i h*lvete är det för en källa?!", men efter lite googlande fick jag reda på att det är nått man skriver för att slippa skriva ut hela fotnoten igen om det är samma som den som står åvanför.
Det var dagens lärdom. ;)

Å förresten, det gick bra på jobbet igår, men känner att jag längtar hem nu.. Vill ju jobba på ett ställe där man känner igen större delen av kunderna. Saknar mina pensionärer på banken!

Förresten så blev det inget djurparken igr, däremot kom Julia å hämtade mig innan vi gick å handlade. Fick sen skjuts hem. Lyx! ^_^ Sen dansbandskampen på TV och lite tända ljus. Mysigt värre. ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback