Söndag

Sådär, då var julen (äntligen) över. Har varit fullt upp hela tiden! Minst en skoj grej varje dag! :)
Senaste veckan har sett ut ungefär såhär:

Måndag
- Jobb till halv fem, sen fika hos mormor å en sväng till Gislaved

Tisdag - Först lite jobb innan första julstämningen infann sig hos Justine som bjöd på risgrynsgröt. Lite julklappslek och endel skvaller samt en galen biltur med Nilla. Hehe ;)

Onsdag - Julafton! Tror ni inte det största paketet under granen var till mig? :P Massa god julmat hos mormor (känner mig fortfarande mätt bara jag tänker på det..) och mys med närmsta släkten. Hann även med en liten powerwalk med mamma innan det var dags för glögg i stugan. :)

Torsdag - Sydde hela dagen för att kunna ha något nytt på mig på kvällen. Hann klart med knapphålen en timma innan gästerna dök upp till förfesten ;) Skoj i parken, även om rätt många var sjuka och inte kunde dyka upp :/

Fredag - Annandagen spenderades ute i skogen. Först hos kusinerna utanför Gvd, sen hos Hannah på kvällen med lite underbara människor och massa roliga spel :) (Jag och brorsan vann i "Absolut överrens")

Lördag - Sov länge och fixade med datorn innan jag for iväg till Gvd igen. Hade det mysigt, bakade chokladkaka och letade efter huset med en massa julbelysning (hittade det inte..)

Idag har vi umgåtts med släkten igen då en kusin fyllde år :)

Nu längtar jag till tisdag. Ska bli gött med lite ledigt efter denna hektiska vecka :P

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, säg till när ni är sugna på en spelomgång till, jag och Stina är sugna på revansch.. =D!

2008-12-28 @ 21:17:55
Postat av: Joakim Wennberg

Hej Fanny. Hoppas att du haft en bra jul :) Verkar du har och har haft fullt upp :P Fundera på ifall du fortfarande kunnde/vill hjälpa mig med min blogg. Har fått nya ideér som jag tror blir en bra slutprodukt. God fortsättning joakim.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback