Effectivity

Ibland är man effektiv :) Som idag när jag lyckades släpa mig upp ur sängen före sju bara för att hinna med lite illustrerande/photoshoppande innan grupparbetet. Och detta fastän jag inte somnade förrän halv ett igår och egentligen gärna hade sovit en halvtimme till..

Blev förresten jätteinspirerad av en blogg precis, så nu har jag en idé till nästa inlämning i Illustratorkursen :) (Som ska handla om komposition typ..)

BTW, min dator blev knäpp i måndags.. Så jag formaterade om den lite igår, å då försvann installationen av mina kära Adobe-program, så nu blir det lite krångel innan jag kan installera om dem.. Så himla typsikt.. Jaja, tur att det finns andra sätt att fördriva tiden på.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback