6:47

Hoj hoj!
Idag är det tisdag och det är ett under att jag inte somnat än, efter att endast ha fått tre och en halv timmes sömn i natt.
Men ibland får man offra sig lite ;)

Idag har jag varit och jobbat hela dagen, gäspade inte en enda gång, men jag höll på att lura en kund på en hundralapp vid ett tillfälle. :P Haha. Man får vara lite förvirrad ibland..
Sen var jag på Willys och handlade och sen pratade jag med Hannah hela vägen hem och lite till.. Hade så mycket att prata om, konstigt kanske med tanke på att vi träffades hela helgen.. Hade så mycket att säga att munnen inte hann med, det var en lustig känsla  ;)

Nu ska jag hem och slänga in en lax i ugnen, sen har jag maten fixad tills imån. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback