Into the Flood

Sjukt längesen jag skrev nånting här.
Stackars övergivna blogg.

Får sammanfatta de senaste veckorna en annan gång, nu hinner jag inte..

Sitter i underkläderna och vet inte vad jag ska ha på mig ikväll..
Har fotat alla kombinationerna, men vet inte om det hjälpte så mycket, men ett fint ego-kollage blev det iaf ;P

Den blåa och den rosa kjolen sydde mamma till mig i veckan, den röd-rutiga kjolen är från Åhlens och den röda klänningen (två bilder) är Becs mormors gamla klänning som jag klippt av så den är superkort (och väldigt svår att använda).




Får la se vad jag tar på mig ikväll. Blir iaf tjejkväll hos Chresti med Hannah och sen Sigges :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Bec

Åhh.. Mormors gamla klänning :D

Roligt o se att du använder de :P

2008-08-11 @ 21:50:44
Postat av: Julia

Åå den blå kjolen är ju så lik min! Och som du ser har jag fått igång internet igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback