Love the look!

image121

Nu när det blev lite varmare väder åkte jag och en kompis ner till sommarstaden nummer ett, Halmstad. Fick såna vårkänslor så det var inte klokt! Därför blev jag sugen på ljusa jeans igen :)
Hittade ett par snygga på stadium, men jag behöver verkligen inte fler jeans, så tyvärr dök de upp i fel ögonblick.
Ashleys jeans är helt perfekta och ganska lika de jag hittade. Gillar nämligen stuprör som är lite för långa så de blir så där snyggt rynkiga nertill (kan nog ha å göra med att jag är så kort, så alla jeans är för långa).

I helgen kom vi dessutom fram till att killar är som jeans. När man verkligen behöver ett nytt par är det supersvårt att hitta ett par som passar sådär jättebra. Men när man inte behöver nya så flyger de på en.. Småskumt ;)

Kommentarer
Postat av: Chresti

haha. så sant så. :D men nån dag hittar man sina favoritjeans. ;P

2007-03-18 @ 18:48:46
Postat av: pauline

grejen med jeans (och antagligen killar) är i mitt fall att de kommer flygande just när man letar efter snygga skor. Aldrig när man letar jeans... Så ligger nånting i det där ;)

Postat av: Patricia

Ashley är så snygg som vanligt!

2007-03-20 @ 15:22:59
URL: http://patriciasmodeblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback