Årets första reashopping!

Idag var jag nere i Halmstad med mor och kollade på balklänningar mönster och tyger. Har lyckats hitta en modell som jag hoppas kommer bli kalasfin! :)

Hann även med årest första reashopping (om man räknar bort den på Klädhörnan, förstås).
En superfin lila tunika och ett par jeans från Sisters var vad jag fyndade. Det är faktiskt andra gången jag köper jeans på Sisters-rean. :)

Annat som fick följa med mig hem var en hårinpackning från Wella och strumpbyxor från Åhlens.

Provade en superfin svart kort kjol med hängslen på HM, men det blev inget köp. Hittade också en svart a-linjeformad kavajliknande sak på samma ställe, men jag kom inte på nått jag kunde ha till, så den fick också stanna kvar. Ångrar mig redan, tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback